fredag 13 mars 2009

Rapport fredag

Morgonens rapport från sjukhuset.
Man har lagt om bandagen på Håkans ben igår och på bålen idag. Det ser bra ut.
Man ser att det börjar läka på benen, vilket är bra för då kan man ta hud till odling och transplantation.
Crp-värdet gick upp lite igår men gick ner idag igen.

Gunilla är hemma från sjukhuset och hon och barnen bor på hotell tills det är möjligt att flytta in i den nya lägenheten.

(Crp är ett värde som indikerar infektion eller inflammation i kroppen.)

9 kommentarer:

  1. Vilken uppmuntran att läsa! Härligt att Gunilla fått komma "hem". Åh, så gulliga ni är som tar er tid att uppdatera detta så ofta! Det är en underbar feedback för oss som finns långt borta. Tack!
    Vi fortsätter att be.
    Lena

    SvaraRadera
  2. Tackar Gud för att det ändå ser ljusare ut nu än för bara några dagar sen. Varma kramar till hela familjen!!

    SvaraRadera
  3. Hej Gunilla och Håkan!
    Va otroligt skönt att höra att du har fått komma hem Gunilla! Vi saknar dig! Hoppas verkligen att ni alla snart får komma hem till ert eget hus, när det är iordning gjort och som nytt! Jag ber så ofta för er alla och nu speciellt för Håkan! Många från min kyrka och böne-grupp i Göteborg ber även!

    Hjärtliga kramar och ständiga böner!
    Anna Burman
    Ps. Jag vill även tacka för allt arbete ni på Fristaden har lagt ner på den här bloggen, det är verkligen skönt att få uppdateringar varje dag!

    SvaraRadera
  4. Hej Gunilla och Håkan!

    Min frid
    ger jag er.
    Känn ingen
    oro och tappa
    inte modet.

    Jesus Joh 10:27

    Kram
    Lena Fihn

    SvaraRadera
  5. Jag ber för er och vi har bett i höglandskyrkan för Håkan Vilket bönesvar att ansiktet inte är så skadat har bett för det VILL GE ER PSALM 91 Hälsningar Anna-Greta Blixt Sävsjö

    SvaraRadera
  6. Församlingen Korskyrkan i Gävle står med Er alla i förbön.
    Vi tackar Gud för varje positiv rapport som vi läser om.
    Tack för att den här bloggen finns för alla oss som tänker på Er.
    Gud välsigne Er alla
    Lasse Wennman, Gävle

    SvaraRadera
  7. Gunilla och Håkan
    Vi ær med er med førbøn
    Helena och Bjørn, Norge

    SvaraRadera
  8. Kära Gunilla.
    Det är uppmuntrande att läsa det Du skriver på bloggen. Vi följer utvecklingen dagligen, och vi ber mycket för Er. Håkan är ständigt i våra tankar och böner, och vi förtröstar på att Gud ska fortsätta att göra under i hans läkningsprocess.

    Yvonne fick ett ord: "Om än min väg går genom nöd, håller du mig vid liv. Mot mina fienders vrede räcker du ut din hand. Din högra hand frälsar mig. Herren skall fullborda sitt verk för mig. Herre, din nåd varar i evighet. Överge inte dina händers verk!" Ps 138:7-8.

    Gud välsigne Er. Varma hälsningar, Yvonne och Peder.

    SvaraRadera
  9. Fick ett ord från en vän: Joh. 14:18-19

    Också, Birgitta F hälsar och ber...

    SvaraRadera