söndag 29 mars 2009

Söndagsrapport från Linköping

Läget är lugnt....
Läget är stabilt...
Hela jag blir upprymd när jag skriver detta..
Vilket bönesvar...Tack Gode Gud!!

Håkan är vaken ibland, då och då...
Han markerar på tilltal...
Förstår ni hur det känns att få skriva detta...
Vilket bönesvar...Tack Gode Gud!!

Håkan vilar nu, han är inte nedsövd,
men har lite svårt att vakna, väldigt vanligt,
efter brännskador, sägs det.

Imorgon, måndag, skall Håkan bada på fm.
På em. skall Ullami och Jan Rosman från
Norrköping, hälsa på Håkan. Dom är gamla
vänner till oss, och jag har bett dom åka dit.

Tack alla vänner för allt stöd...älskar er!!
Vi möts i bön för Håkan!
Gud välsigne dej!!
Gunilla

9 kommentarer:

  1. Hej Gunilla
    Gläds med dig när jag läser om de framsteg som sker med Håkan.
    Tänker dagligen på er alla.
    Hälsningar
    Bertil "Sjöman"

    SvaraRadera
  2. Älskade vänner vi tänker mycket på dig, Håkan och barnen och vi är med er i bön. Gud förmår göra långt mer än allt vi ber om eller tänker, genom den kraft som mäktigt verkar i oss. (Ef. 3:20)
    Susanne och Mats Nilsson, Lena Ängeby, Storvreta

    SvaraRadera
  3. TJOOOOOHOOOO YES YES YES TACK JESUS FÖR ALLT DU GJORT FÖR ALLT DU GÖR OCH FÖR ALLT DET DU KOMMER ATT GÖRA FÖR HÅKAN OCH GUNILLA OCH HELA DET GOA UNDERBARA FANTASTISKA FAMILJEN. (Vi ber och ber non stop för er alla) VI bara ÄLSKAR ER. PUSS OCH KRAM (goa chilenska pussar och kramar ni vet)
    //Famljen Maturana Rojas

    SvaraRadera
  4. Tänker mycket på er! Hoppas att träffen med min "gamla" pastor Janne Rosman blir trevligt.

    Kram Sara Hagström

    SvaraRadera
  5. Gud har allt i sin hand, Gud har allt under kontroll och när vi Honom prisar,vi ser vem Han verkligen är!Ber,ber och ber om att Gud ska hela och läka fullständigt. Ständigt i bön för er!

    SvaraRadera
  6. HALLELUJA!!..jag kan föreställa mig din glädje gunilla..tårar rinner hos oss alla..vi fortsätter att be och tacka Gud för er!Tusen kramar från maria o perra m fam.

    SvaraRadera
  7. Gläds med dej Gunilla när jag läser om de framsteg Håkan gör Jag fortsätter be för er vet att ni alla vilar i Guds hand Gud förmår göra långt mer än vi kan tänka eller göra kram till er alla Anna-Greta

    SvaraRadera
  8. Margaretha Westergård30 mars 2009 kl. 18:05

    Lugnt - stabilt - vaken ibland - som skön musik - vi förstår och vi gläds med dig Gunilla. Med stor tacksamhet över framstegen har vi just avnjutit middag med couscous och höstens egenhändigt inhämtade skörd av blomkålssvamp. Vi lyfter er ständigt upp inför nådatronen!

    Margaretha o Kristian

    SvaraRadera
  9. Wow! Gud förmår mycket mer än vad vi någonsin kan förstå. Och tack Gunilla för din glädje och kraft som du visar =) du skulle bara veta hur mycket du gör för människor just nu genom att bara vara den du är. Till Håkan(i tro om att han kommer läsa detta): Vi hade ett samtal i februari, om du visste hur mycket du peppade mig. Vill berätta att du har hjälpt mig att hitta riktning. BLESS

    SvaraRadera